A Festa di e Barche di Dragone, cunnisciuta ancu cum'è a Festa di e Barche di Dragone, hè una festa tradiziunale impurtante in Cina. Cade u quintu ghjornu di u quintu mese lunare. Sta festa hà diverse usanze è attività chì sò state trasmesse di generazione in generazione, cumprese e corse di barche di dragone, a preparazione di ravioli di risu, l'appiccicazione di assenzio, u manghjà ova, ecc.

Una di e tradizioni più rapprisentative di u Festival di e Barche Dragone hè a corsa di barche dragone. Stu sport eccitante hà una storia di più di 2000 anni è hè un puntu culminante di u festivale. A squadra di canottaggio hà rematu forte à u ritmu di i tamburi, è i spettatori di i fiumi è di i laghi li anu acclamati. A corsa di cavalli ùn hè micca solu un spettaculu emozionante, ma ancu una cummemorazione di l'anticu pueta Qu Yuan chì si hè suicidatu affugendusi in u fiume Miluo.
Un'altra usanza durante a festa hè di fà è manghjà ravioli di risu, cunnisciuti ancu cum'è ravioli di risu. Quessi ravioli in forma di piramide sò fatti di risu appiccicaticciu avvolti in foglie di bambù è ripieni di vari ingredienti, cumpresi carne di porcu, funghi è tuorlu d'ovu salatu. U prucessu di fà ravioli di risu hè una tradizione antica chì riunisce e famiglie è si lega per mezu di l'arte di fà sti deliziosi dolci.
In più di e corse di barche di dragone è di fà ravioli di risu, ci sò ancu l'usi di appiccà l'artemisia è di manghjà ova durante u Festivale di e Barche di Dragone. Si crede chì appiccà l'artemisia à e porte è à e finestre alluntana i spiriti maligni è e malatie, mentre chì manghjà ova si pensa chì porta salute è bona furtuna.
In generale, u Festival di e Barche di Dragone hè un mumentu induve a ghjente si riunisce per celebrà a cultura è u patrimoniu cinese. Ch'ella sia e corse di barche di dragone chì pompanu adrenalina, l'aroma di i ravioli di risu chì si preparanu, o i gesti simbolichi di appiccà l'artemisia è manghjà l'ova, stu festivale hè una parte vibrante è preziosa di a tradizione cinese è cuntinueghja à esse celebratu cù grande entusiasmu. Celebrate cù riverenza.
Quessi sò alcuni di i nostri prudutti in mostra
Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2024