A visita di i clienti indiani à a cumpagnia Qirun marca l'iniziu di una putenziale cuuperazione trà e duie parti in l'esportazione di tomaie di scarpe semi-finite. L'arrivu di i clienti indiani marca un passu impurtante fattu da Qirun in a creazione di un partenariatu d'esportazione per i prudutti di tomaie di scarpe semi-finite. Sta visita hà purtatu prospettive brillanti à e duie parti è hà apertu opportunità per una cuuperazione mutuamente benefica in l'industria di e scarpe.

A visita di i clienti indiani à a cumpagnia Qirun hà dimustratu chjaramente u so interessu à esplorà a pussibilità di cuuperazione per l'esportazione di tomaie di scarpe semi-finite. Questu presenta opportunità eccitanti per Qirun per allargà a so portata di mercatu è stabilisce una presenza in l'industria indiana di e scarpe. Si prevede chì sta putenziale cuuperazione creerà una situazione win-win per i clienti indiani è a cumpagnia Qirun.
A discussione trà i visitori indiani è a cumpagnia Qirun s'hè cuncintrata annantu à l'esportazione di tomaie di scarpi semi-finite, ciò chì indica chì e duie parti sò interessate à esplorà opportunità cummerciale in l'industria di e scarpe. Tale cuuperazione hà u putenziale micca solu di rinfurzà e relazioni bilaterali, ma ancu di prumove a crescita è u sviluppu ecunomicu sia in India sia in Cina.
A visita di l'invitati indiani à a cumpagnia Qirun mette in risaltu u forte interessu per a cuuperazione internaziunale è u cummerciu in l'industria di e scarpe. Riflette a crescente mundialisazione di l'affari è a vuluntà di e cumpagnie di esplorà nuove vie di cullaburazione è partenariatu. L'uppurtunità putenziale di esportà tomaie di scarpe semi-finite in India hè una opportunità impurtante per Qirun per allargà a so quota di mercatu è cuntribuisce à a crescita di u mercatu mundiale di e scarpe.
Quessi sò alcuni di i nostri prudutti in mostra
Data di publicazione: 23 d'aprile di u 2024