L'industria di l'articuli sportivi hè cambiata di più in l'ultimi dui anni è mezu chè in l'ultima decina d'anni. Ci sò novi sfide, cumprese l'interruzzione di a catena di furnimentu, i cambiamenti di u ciclu di l'ordine è a digitalizazione crescente.
Dopu à guasi 3 anni di pausa, attraversu migliaia di fiumi è muntagne, simu di novu à ISPO Monaco (28-30 nuvembre 2022). Cum'è a più grande esposizione cumpleta in l'industria sportiva mundiale, ispo ùn hè micca solu diventata a mostra cummerciale più prufessiunale in l'industria, ma ancu una interpretazione approfondita è una guida di moda di a cultura pupulare sportiva è di u stile di vita. L'espositori di 55 paesi mostranu i so prudutti quì, chì coprenu i campi di sport all'aria aperta, sport di sci, salute è fitness, moda sportiva, fabricazione è fornitori, cumpresi prudutti innovativi cum'è calzature, tessili, accessori, attrezzature è hardware. Ch'elli sianu marche sportive mature, o giovani start-up, rivenditori, fornitori, publicu prufessiunale, media è parechji altri imprenditori si riuniranu per stabilisce una cuuperazione, acquistà cunniscenze d'avanguardia di l'industria è sparte intuizioni uniche!
Mustremu sta volta u nostruscarpe da esternocullezzione. Tuttu novu cuncipitu in vera pelle è nylon in cima diScarpe è scarponi da trekking/escursionismo impermeabili.Questa hè una di e nostre categurie forti, in più di aScarpe da calcio è scarpe da corsa.A nostra categuria hè stata bè prudutta in fabbriche verificate BSCI, pruduzzione standardizata, chì anu tutti l'attrezzature di prova necessarie in situ. Pudemu pruvà a funzione impermeabile in officina. Eccellente cuntrollu di qualità per garantisce chì ogni paru di e nostre scarpe abbia una bona prestazione.
Avemu scontru a maiò parte di i nostri vechji amichi è ancu parechji novi clienti. Ancu què, certi vechji clienti anu presentatu i so amichi à u nostru stand. I nostri novi disinni è a forte basa di pruduzzione attraenu parechji visitatori è ricevemu dui ordini in situ. Alcune nuove idee da i clienti sò ancu assai degne di a nostra riferenza quandu facemu novi sviluppi. Hè veramente bellu esse occupati di novu. Grazie à ISPO per avè datu sta chance, hè una mostra maravigliosa. Torneremu torna.
Data di publicazione: 05-02-2023