U Festivale Qingming, cunnisciutu ancu cum'è Festivale Qingming, hè una festa tradiziunale cinese chì hà una grande significazione per quelli chì a celebranu. Questu hè un mumentu quandu e famiglie si riuniscenu per rende omagiu à i so antenati, visità e so tombe è ricurdà i so cari defunti.

In più di i rituali sulenni di l'adorazione di l'antenati, u Festivale Qingming offre ancu à e persone l'occasione di avvicinassi à a natura è apprezzà a bellezza di l'aria aperta. Parechje famiglie utilizanu questu tempu per viaghjà in campagna per sperimentà u paisaghju tranquillu di a natura è respirà l'aria fresca è i fiori in fiore. Hè un tempu per apprezzà a bellezza di a vita è di u mondu naturale, per truvà a pace è a tranquillità in mezu à u trambustu di u mondu mudernu.
Quandu e famiglie si riuniscenu per rende omagiu è onurà i so antenati, hè impurtante stà comodi è preparati per l'avvenimenti di a ghjurnata. Parechje persone sceglienu di purtà vestiti tradiziunali, è hè cumunu di vede persone chì portanu un paru di scarpe bianche comode quandu viaghjanu è visitanu cimiteri. A scelta di e scarpe ùn hè micca solu pratica ma ancu simbolica, rapprisentendu a purezza, u rispettu è un sensu di riverenza per l'occasione.
Quandu e famiglie si riuniscenu per rende omagiu è onurà i so antenati, hè impurtante stà comodi è preparati per l'avvenimenti di a ghjurnata. Parechje persone sceglienu di purtà vestiti tradiziunali, è hè cumunu di vede persone chì portanu un paru di scarpe bianche comode quandu viaghjanu è visitanu cimiteri. A scelta di e scarpe ùn hè micca solu pratica ma ancu simbolica, rapprisentendu a purezza, u rispettu è un sensu di riverenza per l'occasione. U ghjornu di a pulizia di e tombe hè una festa tradiziunale di longa data induve e persone si riuniscenu per onurà è commemorà i so antenati, cunnette si cù a natura è truvà cunsulazione in a bellezza di u mondu chì li circonda. Hè un tempu per riflette, ringrazià è rende omagiu à u passatu mentre si trova ancu cunsulazione è pace in u presente.
Quessi sò alcuni di i nostri prudutti in mostra
Data di publicazione: 05 d'aprile 2024